Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 729588

Sv: Peace and Love ??
knaskamilla:

jag kan räkna opp 100 tals artister som sjunger bättre än Håkan.

Jo jag skrev fortsätt lyssna om du blir lycklig. vilket jag blir av min musik och du av din.

Jag menade naturligtvis att Gunther och Håkan skulle ha lika stora möjlighter att få kontrakt under abbas tid.

Jag skäms absolut inte över min musiksmak. Tvärtom så är jag stolt över att vara hårdrockare men jag lyssnar även på annat däribland Thåström Lundell Nationalteatern m.m. Skall tillägga att Håkan är en av de få Artister jag aldrig skulle kunna betala för att se, vette fan om jag skulle se honom gratis heller för den delen!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja