Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 731093

Sv: Maidens nya singel
Robban: En smaksak. Och jag tänker inte starta den extremt uttjatade debatten igen :) Den härjar väl redan på för många forum?

Eller okej, jag tar risken :) Sverige har många extremt 'patriotiska' maiden-fans som håller för öronen om något annat spelas. Detta är ganska fascinerande med tanke på Maidens inte alltför varierande album. Jag säger inte att försäljningssiffror gör grupper/artister rättvisa. Men om ca 5 miljoner hårdrockare världen över har köpt St. Anger så är väl Metallica inte mindre vitala än Maiden? Maiden är otroligt folkkära dock, och har sin charm :) De var mina hjältar under högstadiet och jag bangar inte på att se dem live då chansen ges. Men jag håller utan tvekan Metallica högre som musiker.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja