Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 731567

Sv: Maidens nya singel
Poffa:

Ja det är deras sämsta, Dom bytte stil totalt, som att håkan Hellström skulle börja med Hardcore =) Så många gånger jag lyssnat på sen skivan och fortfarande får jag inte grepp om den. Videon till St Anger är rätt så rolig när bandet står i det berömda fängelset St Quentin och spelar. En låt som jag gillar med metallica är låten dom tillägnade Cliff Burton, To live is to die!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja