Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 733935

Sv: Radiotipset !!

mattias - 74: Tyvärr säger dessa låtnamn mig ingenting då jag bara hört 2 låtar av dem. Och en som jag kommer ihåg namnet på då. Så det var väl den bättre av de 2 skulle jag tro.

Finner däremot den låten ganska skön och gillar gunget lite. Så man kanske måste försöka få tag på någon låt till och lyssna på.


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja