Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 745409

Sv: Viktigaste Valfrågan
Paddan: Nänä, politik inom släkten kan bli tufft, men det är kul att sitta som åskådare när sådana tillfällen bjuds.

För övrigt sitter Peter Eriksson och pratar för en Norrbotinabana (på P4 just nu) som ska gå några hundra meter ifrån mig. Det säger jag IMBY! till. Folkpartiet säger ja till Kvarkenbron i kommunalvalet. IMBY! på den också från min sida.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja