Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 745748

Sv: Inriktning?
knaskamilla:

SD lockar till sig rasister, det är jag 100% säker på.??

Nu har du faktikst fel! Jag känner en kille i Borlänge som finns med på deras vallista som jag snackat med flera gånger i den här frågan! Han vill ha ut de som inte anpassar sig och bara missköter sig och begår brott? Är man rasist då? Knappast. Tror halva sverige är Rasister i så fall men om du vill rösta på ett rastsitiskt parti så föreslår jag NSF = National Socialistik Front.
De har typ bara ett ensa argument i sin valkampanj som lyder typ: Släng Ut skiten! Även de som sköter sig!

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja