Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 746418

Sv: Fling i TV3 o Idol i TV4...vilken soppa!
Deas: Idol är bara roligt av en anledning och det är att det är ganska roligt att titta på folk som totalt saknar självinsikt. En riktigt rolig grej var tjejen som sjöng som en riktig kratta och sedan när de hugger på henne säger hon att hon kan sänka tonarten och göra det mycket bättre. Men det låter exakt likadant och hon spyr galla över dem och svär och lever rövare på vägen ut. Dagen efter kan man läsa i aftonbladet om hennes revanch då hon var den mest nerladdade från Idolsidan. Precis som om det skulle vara något positivt..... Jag menar även där handlar det om att folk vill se de som är sämst och knäppast.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja