Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 753379

Sv: Nu får man skärpa till sig !!! ?

mattias - 74: Det krävs "moppe-kort" för EU-moped. Och det innebär både Teori och Praktik för att få det och tar ungefären helg om man intensiv-tar det. Dock är det iofs inte så svårt.

Att det sedan finns såna som kör olagligt och som idioter gäller väl för de flesta fordonslag.


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja