Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 754183

Sv: Roliga bilder
MorganaLefaey: Vic 64 skall man inte förakta!
Det är en väldigt bra maskin, som lagt grunden till att vi sitter här och nu.
Har själv 2 st med bandstation och den ena har jag även en extern floppydrive till. Båda är fullt fungerande.
Jag körde tom. bokföringen på Dykfirman jag hade ända fram till 97 på den ena. Helt enl RSV regler. Det var nämligen deras skylldighet att hålla sig med maskiner så dom kunde kolla bokföringen.
Nog för man han gå från källaren upp till köket och ta en kopp kaffe medans den gjorde en transaktion. Men funkade alltid klockrent.
Amiga 500 som jag också har, är defenetivt inte lika tillförlitlig.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja