Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 764744

Sv: Nu får man skärpa till sig !!! ?
mattias - 74: Du har väl observerat att böterna börjar redan vid 1 Km/H för fort på alla hastigheter ?
Mao. det gäller att köpa exakt de däck som står i regestreringshandlingarna.

Bara som ex. står det att det skall vara 205/60 16 kan du inte byta.
(Vilket motsvarar ett ca.2000 Kr däck.) Så då kan man inte köpa 195/70 16
som bara kostar under 1000 lappen.

Men det roliga är tycker jag, dessa Eu-moppe legister kommer vara utan veckopeng flera år frammåt om polisen får tag på dom.
Hittills har jag aldrig sett en tonåring följa en enda trafikregel som rör eu- moppar.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja