Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 766833

Sv: Viktigaste Valfrågan
65selander: Ja, det tycker jag. Det är ju Reinfeldt - och hans speciellt utvalda stab - som valt ut denna elitgrupp. Reinfeldt är ju den vi, det svenska folket, vill ha, då är det bara att acceptera tanken på att han antagligen har rätt när han säger att det är det bästa som finns att tillgå. Antagligen så har han räknat ut att detta debackel kunde uppstå och var villig att riskera det för sakens skull. De skall ju plocka ner samhället så mycket de kan på fyra år - en snäv tidsmarginal för de som vill avsocialisera ett samhälle.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja