Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 770580

Sv: Viktigaste Valfrågan
73Sjöbba: Jag räknade ut att min fackavgift inkl. a-kassa höjs från 345 till ca 600 Kr/månaden.

Meningen är att man skall måsta gå ur facket om man tycker det är för dyrt.
Vilket innebär att du blir överkörd i nästa löneförhandling.

Man skall stå med kepsen i handen, buga och tacka chefen för man har ett jobb.

Vi är påväg tillbaka till 1900 talets början, socialt.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja