Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 772687

Sv: Nu får man skärpa till sig !!! ?

Paddan: Humle & Dumle var ju med i går...tydligt och klart, gluttandes ut ur  Lena-jag-syr-mina-egna-kläder-PeHås klänning!

För övrigt kan jag bara hålla med dej, ett bedrövligt program. Hur i hela friden kunde man låta Adaktusson vara programledare/toastmaster?

Lill-Babs trallar signaturen till Bröderna Cartwright och tjoar glatt att det är High Chaparral...pinsamt??? Fast hon fick i alla fall uppträda, det fick inte Carola...

Har dom lagt ner Minnenas Television?


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja