Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 785693

Sv: På spåret

Ni som påpekade att det begåtts ett fel i programmet nu i lördags får nu skäl att känna att kritiken var på sin plats. Saxat ur GP:

"På spåret med Ingvar Oldsberg, SVT:s mest populära program, har anmälts till Granskningsnämnden.
- Som jag förstått det har ett grovt faktafel begåtts, säger Sergei Muchin, ansvarig utgivare."

"(...) Anmälaren menar att det inslag som gjordes om Polen bland annat strider mot "kraven på opartiskhet och saklighet"."

Vidare, se länk.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja