Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 786228

Sv: Ny DM platta till hösten

Så har man varit och inhandlat "The best of Depeche Mode volume 1". 259 kronor på Åhléns för en CD med 18 låtar, en DVD med 23 musikvideos plus en "The best of depeche mode a short film". Det fanns också en snikvariant med bara CD:n för 189 kronor.


Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja