Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 787548

Sv: Roliga länkar

Alla: Inlägget bryter inte mot några regler som jag kan se det. "Påhopp på personer eller grupper" är mer tänkt som påhopp på personer och grupper inom HS.

Det kommer dock inte bli så att bumfights eller snuff kommer tillåtas, då sådan filmer är direkt olagliga enligt svensk lag.

Personligen tycker jag filmen är förkastlig och helt humorlös. Den är kvar, liksom den diskussion som varit hittills huruvida den ska tas bort eller ej. Vidare kommentarer i gästboken angående just detta kommer dock att tas bort. Har ni fortsatt lust att disskutera detta mellan er så gör det via mailfunktionen på HS. Har ni några åsikter angående mitt beslut i frågan kan ni alltid maila mig.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja