Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 800036

Sv: Vad händer med dig själv under jul och nyår...

65selander: Idel namn från sin barndom gjorde söndagsmorgonen (ja jag vet...) lite lättare. Sen att man blir lite avis på en säker VIT JUL mm det är en helt annan sak.

Ett besök i den vackra och särartade träkyrkan hoppas jag du hinner med. Den luktar så gott av tjära dessutom.

Om du vill så kan du åka förbi Terrängvägen 10 på Lombolo för att se platsen för en riktig legends första år. Eller varför inte hälsa på hans moster som driver Handarbetsaffären i Kupolen.

Angående tyskplanet i träsket så tror jag att det bärgades får några år sedan och det var en Junkers Ju88

[bild]content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/d/d1/300px-Junkers_Ju88.jpg[/bild]


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja