Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 800102

Sv: Vad händer med dig själv under jul och nyår...

65selander:
Fricampade och promenerade just här i slutet på juni, bl.a låg vi tre nätter vid Tornehamn, strax norr om Björkliden. Där fanns det också en rätt mysig kyrka - vilket i princip var allt av bebyggelse i Tornehamn.

En norrman kom i till vår parkering i Tornehamn, som ett yrväder. Han frågade om detta var vägen till Borlänge; skulle leverera bilen till en adress där. Och det kunde jag ju inte förneka, i varje fall inte de närmsta 50 milen skulle han vara på rätt spår i princip hur han än körde.


Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja