Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 802526

Sv: Det är inte snön som faller.... God Jul....
Friman SR:
Kanonskiva, julsången med Jerry Wiliams är suverän tycker jag.
Läste förresten ett reportage att Anders Wendin skulle åka till västindien och ön Bequia i vinter och spela på ett svenskägt hotell, deras förhoppning var att Moneybrother skulle sjunga med bland annat Mick Jagger under vistelsen där, ska vi åka?
:-)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja