Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 808246

Sv: Widescreen.
Jag svarar B, med viss reservation.

Jag skulle aldrig komma på tanken att se 4:3-sändningar i 16:9-läge med fel proportioner, men däremot händer det att jag använder zoomfunktionen för att fylla mer av skärmen.
Detta under förutsättning att ingen oumbärlig information visas högst upp och längst ned i bild.

När jag ser på hockey brukar jag t.ex. ligga någonstans mitt emellan en vanlig 4:3-bild och en beskuren 16:9-dito.
Tillräckligt för att se pucken bättre, men inte så mycket att matchuret och annan grafik försvinner.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja