Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 818287

Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
73Sjöbba:
Han får garanterat siffrorna 192.168.0.24 från någon liten invändig config-fil, som någon manuellt plitat in just de siffrorna.

Om du kan logga på routern, pröva då med att lokalisera WAN Settings i Router-configen och välja Dynamic IP. (Vet inte om det heter just så här på NetGear...)

Annars finns ju alltid "Restore to Factory Defaults", vilket du bara gör om din PC har en dynamisk IP-adress? Annars har du just sågat av grenen du sitter på.

Kan du inte ens logga på, så har du en annan sorts problem.
Är det du som köpt routern från början?

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja