Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 818457

Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Salle:
Ditt program är gjort för att hålla en uppringd linje vid liv, så att den inte kopplar ned vid inaktivitet. Lite dyrare för användaren, men smutt när man vill sätta igång igen - eftersom man redan är online då.

Det har dock ingenting med 73Sjöbbas problem att göra. Här finns uppkopplingen hela tiden, men Sjöbbas router och ISP'ns router vill inte prata med varandra eftersom de har olika uppfattningar om på vilken adress den andra bor på.

Så.
Innan vi panikar alldeles, vill jag veta om 73Sjöbba har omkonfigurerat riktigt. För så misstänker jag att inte är fallet.

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja