Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 818543

Sv: Datorbekymmer. Hjäääälp!!
Nu har jag suttit i telefon konferance med Metal Guru till och från i en timme. Trevlig prick för den delen. Efter nogrannt övervägande bestämmde jag mig att fråga honom om remote-hjälp. Tur att killen brinner för sitt jobb. Jag fick i allafall en otrolig hjälp och förklarat hur det fungerar med DHCP, DNS, Dynamiska ip, statiska ip samt nätverkskort mm.

Skitsaksamma, han kunde inte hjälpa mig, så det lutar åt det tredje alternativet: jag åker och köper en ny router, installerar och slänger ut skiten genom fönstret när det fortfarande inte fungerar (8^(/)

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja