Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 824421

Sv: Dagens skiva med tillhörande video:
hellge: Henry Rollins är bara bäst, "You are a Liar"... Inte du hellge, men Henry Rollin's personifierar nog mångas känslor med det känslobryt han personifierar med just låten "Liar"... Sen e ju den gode Henry mångsidig oxå, karaktärsskådespelare och karaktärsskurk med attityd av bästa märke... Ta bara Henry's åsikter gällande vapenlagarna i det satans världssamvetet... Rock on....

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja