Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 826038

Sv: 3 från 1 idag
hellge: Jag lägger in 3 låtar som jag gillar. Att det just blev dessa låtar är ingen tillfällighet. Eller också är det så. Hur som helst så handlar det om mina egna betittade livekonserter. Scorpions såg jag en gång på Råsunda. En underbar augustiafton där Def Leppard och Ozzy agerade publikuppvärmare.
U2 såg jag en gång på Hisingen. En fantastisk konsert det också. Lundell har jag sett ett tiotal ggr. Låten Sanna är ett inslag som finns varje nyårsafton.

Scorpions - Rock You Like a Hurricane
www.youtube.com/watch?v=9Me_tXyq_t4

U2 - I Still Haven't Found What I'm Looking For
www.youtube.com/watch?v=ggMhLmOOc2A

Ulf Lundell - Sanna
www.youtube.com/watch?v=9_zJ55Qo3u4

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja