Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 826936

Sv: 3 från 1 idag
El Maco:

""Äger fortfarande en vid Mano Negratröja av exakt den sort som syns i videon.

Jag och min dåvarande flickvän satt och myste på en bänk i stan på eftermiddagen före konserten då en mystisk fransman med gitarr dök upp och spelade för oss. Piiiinsamt tyckte vi då. Sen var det visst Mano Chaou""


Ja, det ger en jävla massa stilpoäng, må jag säga.

När jag ska impa på brudarna. KAn jag då säga att jag känner en snubbe som känner Manu Chao?

Kolla här då, ger inte det här stilpoäng kanske?

www.sundsvall.nu/cafe/partners/punksvall/arkiven/dagspress/800131st1.jpg

Sv: Puffes frizon för god musik
Rip Kirby:

Idag är det Torsdag då kör vi Bowie

Jag hade kunnat se honom i Central Park i NY 2007 men biljetterna var slut, det hade varit något att skryta med när man landat på Arlanda

www.youtube.com/watch?v=bsYp9q3QNaQ
Sidan sköts av: Peja