Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 827644

Sv: 3 från 1 idag
hellge: Hockey är mitt kall, tyvärr ;-)

Jag läste att du skrev om både Packet och Traste här för ett par dar sen. Ren kärlek, detta. Undertecknad har ett antal spelningar på sitt samvete (eller ja, det jag komer ihåg av dessa, medveten om ett visst ölsuperi i samband med dessa) med båda dessa grupper. Per Persson bevittnades i en blygsam men riktigt bra comeback av en kompis till mig, boendes i Hudiksvall häromåret. Om det blev någon fortsättning vet jag inte. Men han städade ju av ett par gamla klassiska nummer iaf.

"Mördar-Anders det är jag, det är jag, mördar-Anders, det är jag det är jag, mördar-Anders, det är jag, och jag skall halshuggas idag, enligt Svea rikes lag, tamefan!"

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja