Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 827775

Sv: 3 från 1 idag
hellge: jag har sett P-Floyd live en gång, de satte upp The Wall i sin helhet. Riktigt bra långa stunder, den enda som inte riktigt höll måttet var sångaren som gjorde lite för fria tolkningar av sångmelodierna. Däremot var gitarrsolot i "Comfortably Numb" (det är världhistoriens bästa gitarrsolo, säger ni något annat säger ni fel!) helt obeskrivligt bra tolkat, blundade man kunde man nästan tro att det var äkta vara på scenen.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja