Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 830561

Pulka VM
Okej. Här samlar vi ähum debatten kring Pulka VM så slipper vi förstöra 3 från 1 tråden.

Igår blev det några timmar framför skärmen med detta spel som numera har tagit över mitt liv. Haha. nej så illa är det inte.

Jag bromsar under protest i pulkbacken och vallar enbart i storkurvorna för att få fart. Men nere vid dessa tider, 31:19, kan man inte göra ett misstag. Då är det kört.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja