Café

Grupper · 50924 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 830870

Sv: 3 från 1 idag
hellge: Baron Rojo, spanskt skrammel med ett i allra högsta grad tyskinfluerat namn. Ena skivan har iaf det mycket manliga namnet VOLUMEN BRUTAL.

Heroes del Silencio var "the shit" i Spanien när jag var på en sån där hemsk Ö en vinter. Entre dos Tierras spelades precis överallt, helt OK. Bättre en Los Planetos.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja