Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 846967

Sv: Melodifestivalen 07
claesw:
Jag tycker att Sanna sjunger bättre än Jessica och så var hennes låt mycket mycket bättre än Jessicas.
Sen har jag förstått av grabbarna på jobbet att hon Trollhättetjejen är betydligt snyggare än Sanna, men det är en helt annan historia antar jag....

Och så finns det en mycket bra bugglåt i startfältet i år, det är The Arks låt den kommer man att svänga sina lurviga till ett antal gånger i sommar.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja