Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 863518

Sv: Det årliga snyftandet i kvällspressen om för låga löner
Wayne Gresky: Jag reagerade också på just det exemplet. 3000 är ungefär vad alla studenter har kvar efter de fasta kostnaderna. De klarar sig bra och festar i många fall väldigt ofta och bor dessutom, vanligtvis, ensamma.

Jag jobbar halvtid nu och har typ 2-3 efter de fasta kostnaderna och jag äter inga nudlar. Jag lever på vanlig mat. Mycket kyckling tom.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja