Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 863536

Sv: Det årliga snyftandet i kvällspressen om för låga löner
Poffa: Jo satt o funderade lite o visst kan det springa iväg med pengarna om man vill unna sej nått extra men tror ärligt talat många hade vart extremt nöjda om dom ens hade haft 3000 kvar efter räkningarna. Visst har hon uselt betalt men finns folk som har det värre ställt än henne.-

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja