Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 863558

Sv: Det årliga snyftandet i kvällspressen om för låga löner
mok: Kan väl hålla med om huvudspåret i diskussionen, men vad jag reagerade på var att hon fått 75 spänn i löneökning på 1,5 år. Telemarketing ger ju oftast prestationslön av olika lag och säljer hon bäst på hela stället är det väl lite konstigt att det inte visar sig på hennes lön. Det kan jag tycka är jäkligt gnidet.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja