Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 865829

Sv: 3 från 1 idag
Här kommer tre hälsningar från en vän som precis som jag har en jävla attityd, hatar George Bush och är mycket, mycket rock'n'roll...:

www.youtube.com/watch?v=FtEFUF16hqs

www.youtube.com/watch?v=YsyyBbxtyAE

www.youtube.com/watch?v=mnQIa0PA9HI

Världen vore etter bättre om George Bush hade lite Steve Earle i sitt blod, studera sista länken noga så får ni se på attityd...

Attityd sa Bull, just det sa Bill....

Rock on...

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja