Café

Grupper · 50922 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 872225

Sv: Viktigaste Valfrågan

En sak jag tycker är skamligt så här i SM-guldstider är att jag som är uppväxt på landsbygden och ser att varenda mjölkbonde lägger ner. Inom några år kommer vi dricka tysk mjölk. Dom som kämpar vidare är så jävla beroeende av bidrag från EU. Att det inte är uppbyggt så att mjölkbönderna ska kunna klara sig på egen hand. Jag skulle gladeligen betala 2:- mer per liter mjölk om jag visste att det gick till bonden.

Hörde jag skål?


Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja