Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 873836

Sv: Festivaler sommaren 2007
knaskamilla: Det handlar för mig mer om att kommunen försöker sig på att vara storebror än just tillgången på alkohol. För min del spelar det ingen som helst roll eftersom jag inte kommer vara på Gatufesten.

Det jag reagerar starkt på är att man tar bort möjligheten till fri vilja för gemene man.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja