Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 874841

Sv: Festivaler sommaren 2007
willysson: Visst är dom det, kommer aldrig att glömma den fullständiga adrenalinkick Beneath the Remains gav när den kom. Grymt trumspel! Helst outstanding var den. I sina bästa sunder är det istort sett ingen som piskar Belo Horizontes finest. Synd bara att Max Cavalera fick storhetsvansinne.

www.youtube.com/watch?v=G0m_9n5wnPU

Det grämer mig att jag aldrig hann se dem i orginaluppsättning. Soulfly såg jag i Holland under slutet av 90-talet, men det är inte till närmelsevis samma sak.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja