Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 877018

Sv: Planeten...
Deas: Kommer med ytterligare en otroligt bra teori på hur vi kan lösa den långa resan. Förstår inte varför jag inte tänkt på det förut.

Då vi använder den tid det för jorden att rotera runt solen som måttstock för tid så kan man väl ganska enkelt lösa det genom att sätta fast några atomdrivna raketer på ena sidan och bromsa upp hastigheten. Ja menar om det skulle ta jorden 10ggr så länge att ta sig runt solen så hinner man ju mycket längre på ett år än vad man gör nu.  :)

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja