Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 878862

Sv: Musik.
70 Rodrigues: Eller Nightwish eller Sonata Artctica. Finsk hårdrock när den är som bäst. Bättre än Queensryche. Även Lordi är bättre, delvis för att jag inbjöds till deras efterfest sedan de hader spelat i Tornio och jag vet hur de ser ut utan maskerna samt vet vad alla i bandet heter.

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja