Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 884092

Sv: Lite för mycket tid
70 Rodrigues: Måste kanske va måndags ex. Men under en hel livstid
så hinner man träffa ganska många personer, offtast är det bara de som gett dåligt intryck som man mins. De andra kallar man sina vänner.
Jag fyller ju trotts allt 48 i morgon ( c :

Sv: Puffes frizon för god musik
Vi fortsätter med ytterligare 2 timmar episk hårdrock från det gyllene 80-talet. Håll tillgodo!
Sidan sköts av: Peja