Café

Grupper · 50923 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 885524

Sv: 3 från 1 idag
Wayne Gresky:

”Den sista låten i denna 3 från 1 är nämligenen låt som jag med all säkerhet skulle nämna om någon sa: - Wayne, nämn tidernas 10 bästa låtar?”

Nog blir man nyfiken alltid, visst skulle det vara intressant att få reda på de andra nio låtarna.

Jag tror att jag rankar ”Common People” högre än den något mer svårtillgängliga ” This is Hardcore” . Går det se mer brittisk ut än vad Pulp gör, tro?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja