Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 885820

Sv: 3 från 1 idag
Salle:

Den är skön den där Blue Jean Blues. Annars har vi också den fantastiskt snygga låttiteln Jesus Just Left Chicago, även den rökig och bluesig.

Jag såg ZZ-Top på Söderstadion av alla ställen. Träffade en snubbe som hade två såna där påsar de har dropp i på sjukhusen. Han hade fyllt dem med grogg och hade två små slangar kopplade till dem. Vakerna märkte inget.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja