Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 885824

Sv: 3 från 1 idag
hellge: Jag har också sett Skäggen på Söderstadion. Det måste ha varit runt 17.30 lördagen den 8 juni 1991 om jag inte minns helt galet.

[bild]www.sweconpos.com/posters/zztop91.jpg[/bild]

Nåt annat jag minns från den konserten var det usla förbandet Yvonne (aningen felplacerat) samt nån känd rock/blues-kille som jag aldrig hört talas om som var än sämre.

Sen minns jag även när ljudteknikerna, under nån remixad AC/DC-Thunderstruck där introt var lååååångt, sakta men säkert höjde volymen från hyffsat högt till konserthögt. Det sägs ha varit den högljuddaste konserten utomhus i Stockholm och dom fick lov att sänka decibelen på konserter efteråt.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja