Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 887441

Sv: 3 från 1 idag
Morn, morn!

Varför inte lite svensk reggae så här på morgonkvisten

Governor Andy – ”Reggaeprofil”
www.youtube.com/watch?v=GlQ0tWvEtnY

Governor Andy – ”Bonus på kortet”
www.youtube.com/watch?v=1t6Mc3yTmzU

Governor Andy – ”Herr Svenssons Dotter”
www.youtube.com/watch?v=Z-wpAMY0z-k

Governor Andy och Svenska Akademien ”Allians för de svaga”
www.youtube.com/watch?v=msF2VE5NgIA

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja