Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 887738

Sv: 3 från 1 idag
Solen äger, här kommer ett sol-tema 3 från 1.

Lite Elvis-varning på Phil här, men en bra låt som passar som sista låt i detta sol-tema.

The Beatles - Here comes the sun
www.youtube.com/watch?v=RuUhZxkr194

Primal Scream - Higher Than The Sun
www.youtube.com/watch?v=arj2WOIvnTk

Thin Lizzy - The Sun Goes Down
www.youtube.com/watch?v=M5jDrqB83Ls


Jag ska nog fundera ut en 3 från 1 med Primal Scream vad det lider. Till och börja med njuter vi lite av solen.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja