Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 891165

Sv: 3 från 1 idag
Wayne Gresky: Trådstöld. I går på väg hem från nöjsamheter 21 eller liknande så intervjuade P3 någon från gruppen deathstar som jag aldrig hört talas om. Men jag fann låten de spelade ganska trevlig. även fast jag inte direkt är någon som lyssnar på just den musikstilen. Är det någon som har koll på vilken låt det var?
Vore roligt att veta då jag chansar på att jag inte kommer tycka de andra låtarna håller samma kvalitta.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja