Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 893682

Sv: Det finns idioter
Poffa: Grattis! Du har kommit till insikt ser jag.
Har du då testat deras internet sökning av paketen?
Där kan det ibland framgå att paketen är levererad eller på plats på orten, men kunderna har inte sett en skymt av sina paket.

Allt som inte hinner med morgonbilen, delas inte ut.

Men dom har ju nått som kostar extra, då delas det ut.

F..n vet om inte Posten är bättre?

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja