Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 894304

Sv: 3 från 1 idag
hellge: Jo jag blev så imponerad så jag hoppade vidare och sökte lite på stråkintstrument och kom att dyka på dessa 2 klipp där de verkligen kan hantera felan. Nu använder den andra av dem en loop maskin men kan lugnt säga att jag skulle skänka pengar om jag gick förbi han på stan. Och för att få det till 3st från stråkinstrument istället för 3 från 1 grupp så slänger jag in en Apocalyptica också.

[url=
www.youtube.com/watch?v=kIMnXyr1kf8&mode=related&search=]Nr1[/url]

[url=
www.youtube.com/watch?v=vUO6kYLb6As&mode=related&search=]Nr2[/url]

[url=
www.youtube.com/watch?v=xqUXDdJ3C-c]Apocalyptica[/url]




Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja