Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Inlägg: 894331

Sv: Internet, debatten och demokratin.
Et tu Brute: Hellge har säkert skrivit det förr. I TIK boken så behövs det inte mycket för att folk skall gnälla över borttagna inlägg. I våran så krävs det nog att Boorken går in och begär ;-)

MODO har också högt i tak. Helt enkelt TIK har lägst i tak enl mig. Ang politik så tycker jag att det skall man totalt skita i denna commynity.

Överhuvudtaget så skall man undvika politik i et forum som ändå är så trots andsträngt. :-)

psst/ Snokade redan när "Örnnästet " fanns.

Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja